
Desatero hodnocení online magazínů
Date : 10 března, 2018 By
Potřebovali jste někdy promovat svůj výrobek či službu a rozhodli jste se pro propagaci v online magazínech? S největší pravděpodobností ano. Poměrně náročné je vybrat taková média, která svou kvalitou dokážou uspokojit. Jinými slovy, dokážete díky nim dostat svůj web výš ve vyhledávačích a také na oči co největšího množství lidí. Já se pokusím upozornit na celkem 10 aspektů, podle nichž vybírám ty správné online magazíny pro propagací svých webů já.
1. Návštěvnost
Pro mě osobně nejdůležitější ukazatel. Jestliže je web sebekrásnější a sebepovedenější, nicméně nechodí na něj uživatelé, je k ničemu! Propagace vašeho výrobku se tím pádem stává zbytečnou. Návštěvnost si ověřuji screenem z GA, případně se dívám na počitadlo návštěvnosti Toplist, jež lze ale za určitých okolností ošidit. Optimální jsou pro mě weby s návštěvností minimálně cca 300 návštěvníky denně. Ostatně i ony usilují o zvýšení návštěvnosti a zpravidla toho časem dosáhnou.
2. Stáří
Zcela nové magazíny ignoruji. Potřebuji, aby byly již zavedené a měly dobré pozice ve vyhledávačích, potažmo zmiňovanou návštěvnost.
3. Tematické zaměření
Alfa a omega celého výběru. Na klasické PR weby a virály o všem možném s extrémní návštěvností zpravidla kašlu. Mému webu nedají vůbec nic a obecenstvo takovýchto multi webů je často z hlediska mého zaměření negramotné, respektive nemá žádný zájem.
4. Ranky
Page Rank je mrtvý a SRank relativní. Z tohoto tvrzení vychází. Proto jsou pro mě nejdůležitější metriky Domain Authority (DA) a Page Authority (PA). Web, o kterém bych přemýšlet, musí mít DA určitě vyšší než 10 a PA než 20.
5. Pravidelné nekomerční příspěvky
Jednoznačně! Magazíny naplněné pouze komerčními sděleními jsou naprosto nerelevantní a zbytečné. Tam svou reklamu či odkazy mít nepotřebuji…
6. Zajímavá grafika
Magazín, který hledám pro svou propagaci, by měl být uživatelsky přívětivý. Nemusí se jednat o superweb se spoustou flashových animací, ale pozornost by upoutat měl.
7. V mém článku nechci reklamu
Magazíny musí z něčeho žít, jejich provozovatelé to nemají jednoduché. Platí za redaktory a často i propagaci. Přesto ve svém textu nehodlám mít žádnou reklamu AdSense, Sklik anebo nějaký affil.
8. Vydrží napořád?
Svůj článek chci v daném magazínu napořád. Ne pouze na jeden rok nebo jiné omezené období! Prostě musí vydržet.
9. Cena
Že by na penězích nezáleželo? Nesmysl! Cena za článek je rozhodující. U nás jsou portály, jež chtějí klidně i 60 000 a výše. Ať si své místo na webu strčí…. Mnohdy jsou efektivnější články za několik stovek!
10. Bez chyb
Podívám-li se do magazínu, v jehož článcích jsou gramatické chyby, překlepy atd., odcházím a už se nikdy nevracím…
Tento formulář je chráněn Google reCAPTCHA. Odesláním souhlasíte s informacemi o zpracování údajů a podmínkami služby.